Често поставувани прашања

Каков е начинот на испорака и за колку време пристигнуваат пратките?

Испораките се вршат преку Еко Логистик во рок од 1-3 работни дена од порачката, а во некои
исклучителни ситуации и до 5 работни денови.

По исклучок, може да се случи нарачаниот производ да не е повеќе на залиха. Во таков случај, ќе
го известиме клиентот најдоцна во рок од 3 работни дена од приемот на нарачката. 

Како се плаќаат нарачките?

При самото купување на нашата on-line продавница можете да
одберете помеѓу две опции за плаќање. Првата
опција е плаќање со кредитна
картичка, додека в
тората опција е плаќање при достава, односно плаќате
во готово на доставувачот во моментот кога Ви ја врачува Вашата пратка.

Што доколку купениот производ е оштетен?

Производите кои ги испраќаме внимателно се проверуваат за исправност пред да бидат предадени на карго службата. Во случај да го добиете производот оштетен, Ве молиме веднаш пред да го превземете да ни се јавите на нашиот контакт телефон 077504777. Во зависност од видот на производот и настанато оштетување ќе Ве информираме кои чекори треба да ги превземете, а ќе направиме се во нашите можности за да го отстраниме проблемот.

 

Вашата кошница